fredag 22 maj 2009

We had to dream away

Hej.
Jag pallar inte med när man bestämmer en sak och det bara blir piss av det, typ; bortförklaring.

Faktum: För typ två v. sen så var jag på vårdcentralen för att ta blodprov och kolla mina värden. Låter ju ganska rimligt om jag misstänkte att jag inte käkade tillräckligt med vitaminrik kost och etc., ett urinprov på det och sen hem igen. Min läkare sa att hon INTE skulle ringa upp mig om allt var som det skulle.
Vänta, jag spillde ut mig te..
Anyway.. Min läkare ringde upp mig och sa att hon ville att jag skulle komma och mäta mitt blodtryck, helt jävla random.
Så idag mötte jag mitt blodtryck och det var väl chill, antar jag men jag vill gärna veta vad fan min läkare letar efter. Hela den här cirkusen började för att jag vill kolla mina blodvärden, nu ska jag kolla mitt blodtryck IGEN om 2v.
I mean, wtf?

/H.

1 kommentar:

Sofie sa...

Det kan ju bara vara så enkelt att de tycker att du har lite högt blodtryck. Och så vill de mäta det igen för att du kanske var stressad eller liknande förra gången och då kan det ha varit högre.

Chilla.