tisdag 26 maj 2009

Siesta och Lily Allen


.
. and I'll take my clothes off and it will be shameless, cause everyone know; that's how you get famous. - Lily Allen

Jag har hittat Lily Allen, en kvinna som är rapp i käften och sjunger vansinnigt bra. Hon orkar inte vara politiskt korrekt utan säger vad hon tycker utan att linda in det i bomull. Jag gillar det starkt, så mycket att jag lägger in klippet från tuben.



... forget about guns and forget ammunition, cause I'm killing them all in my own little mission. - Lily Allen

Anyway. Det är Siesta imon och jag kunde inte längta mer, det känns bra och allt, sjukt mycket att bära, tält, stol, mat, stor fet ryggsäck och etc. Men det hör till, jag är glad över att Siesta snart är här. 
Siesta har varit min morot genom hela våren, det har varit mycket skit och annat liknande och vem vet,  kanske blir det Hultsfred (jag sa KANSKE) och/ eller Way Out West i sommar också, Lily Allen och Basement Jaxx spelar på Way Out West och King's of Leon på Hultsfred... Vi får se vad minplånbok och chef säger om det. Pengar och lön och så ni vet. 

Nu ska jag nog kila. 
! Hasta luego!
/ H

Inga kommentarer: