söndag 18 oktober 2009

Juliett-a

Sitter här och tittar på "Nurse Jackie", jag gillar det starkt.
I morgon kommer mitt utseende förändras lite och ännu mer på tisdag, jag är nervös; jag ska inte ljuga, men det känns ändå bra. Jag gillar mina vänner, som ska hjälpa mig med hela shitet.

När jag träffade mina andra bridgedamer (vi är 4 gamla kompisar som ses ibland, chillar och spelar kort) såg Emma lite ut som Skorpan, i Bröderna Lejonhjärta. Henns hår alltså, och jag hade samma frissa som Princess Leia i Star Wars, fast mamma kallade mig för Gretchen. Ha. Ha.
lol. Men i alla fall, det var en trevligt fredag, vi spelade "hej knekt" och poker, samt åt fett mycket onyttiga saker, typ kladdkaka och Cheeeeeeeeeeeesebaaaaaalls. I like.

Jag pallar inte direkt att skriva massor av bra saker nu, jag skriver egnetligen bara för att ett Nurse Jackie- avsnitt ska laddas klart.

Btw. Merlin har kommit in på en 2a säsong, och det blir C. Morgan för hela slanten.
okej. fack u.

http://www.youtube.com/watch?v=bODVCl4Fme4

Inga kommentarer: