torsdag 8 oktober 2009

insane-

Hej.
Jag är lite sen. Men ja, det har gått så grovt överstyr, "vampire- mania". Vampyrer i sig har väl alltid varit en sexsymbol, Twilight- vampisarna är det inte, inte för mig i alla fall. Vilken "riktig" vampyr glittrar? Eller ser drogad och kåt ut 24/7? Nu har Twilightfebern/yran/ miffona gått ett steg längre; vampyr- DILDON! Eller, Twilight dildon; den glittrar, är kall och det får mig nästan att kräkas. Jag och min gode vän Tom diskuterade detta på facebook;
Hanna
du vet att det numer finns en vampyr-dildo som är kall och glittrar?
Tom
WHAAAAAAAT?
Hanna
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.aftonbladet.se%2Fnojesbladet%2Farticle5697254.ab&h=db4e4b6f29752dc8b1cddf0417b3f181
read it and weap!
Tom
och hur jävla skönt kan det va ens?
Hanna
eller hur
"en kall snopp i fissen är vad alla tjejer behöver"
Tom
Det är oklart om den har evig livslängd.
hahha
kan inte va speciellt bra för kroppen heller
liksom urinvägsinfektion here i come..


Finns det mer att säga?

Det sägs att en bild säger mer än tusen ord, jag har härmed sagt mina. / H

Inga kommentarer: