torsdag 6 mars 2008

Man ser verkligen att personer beter sig olika i olika grupper

Ja, vad ska man säga.
Ner till G A 16.00 och sen ut och dela. Gick rätt bra, trevligt. Kallt som fan, men det löste sig.
Blir ständigt förvånad (eller inte) när kvinnor som kom och gick läste men som sedan sa: nej tack.
Förvånad är väl fel ord, "jävligt-anti-smidigt-förbannad" skulle väl passa in bättre
(Be ware of the dangerous "Flygblads-smittan", nu mitt i bland oss. Ta du emot ett blad så kommer du att dö, informations- och ställningstagandedöden!)
Man riktigt ser hur folk (en del) gör allt för att inte gå rakt mot en, ändrar kurs totalt och låtsas rota i väskan efter något som det inte har glömt.
Åja, vi fick i alla fall ut lite! Och jag hoppas att det kommer folk den 8 mars ( internationella kvinnodagen för helvete!), be there or be square.
Det känns rätt hemskt att jag ens behöver påpeka VAD det är som HÄNDER på 8 mars, VAD för slags DAG det är, kvinnodagen. Om man inte vet det när man går i nian/ uppåt så har man kass allmänbildning!

Annars då? Jo jag försöker få folk i mina vännerkretsar att komma på 8 mars, ser lite dött ut. Vilket inte precis får mig att må ännu bättre!
´Jaja, nu till något skol-kul: jag fick VG på min nationella SV uppsats!
Woho!



Jag sitter om öppnar mig för Mr S här nu och det känns rätt bra, han vet nog mer om mig än vad han själv fattar.
Inte heller fattar han att det hjälper mig att han lyssnar, visserligen över msn, men att han inte bytar ämne. Det är ju inte sånt som jag kan snacka med mina föräldrar om.
Mr S vet nu hur falsk jag är, att jag också är en sån. Det känns bra att han vet och det känns inte som om han kommer att döma mig.

` heya säger:
men var ärlig mot dig själv, vilka är vänner som du vill behålla, som kan lyssna, som bryr sig, och vilka är de som lixom inte kan vara seriösa någon gång, och bara är lite sådär flummiga
` heya säger:
eller hur du nu tycker att en riktig vän är

Fattar ni varför han är bra psykolog?

I alla fall så har skoldagen också varit rätt nice, bortsett från allt plugg och etc. annat. Jag har inte i halsen och det är inte bra. Meeeen (o detta svär jag på -fan-) om jag så får 39 graders feber och halsfluss så kommer jag åka ner till stortorget på lördag.
Nej, nu ska jag dra. ha det gott! Ciao / Hanna

P.s Jag är som en mångfasetterad diamant.
P.s.2 Vet du vad jag vill? Jag vill göra ett fett hål i ditt fönster med en tegelsten och det kommer jag att göra, förr eller senare.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag fick inte frågan om jag ville komma :( eftersom jag va hemma hela lördags dagen hade jag gärna kommit! <3