tisdag 11 mars 2008

Roll away the stone!


Okej, nu är hatet ett faktum.

Du är visserligen en rätt trevlig individ överlag. Men allvarligt talat, du är inte påläst och det kommer från mig som inte kan en tredjedel av vad en del andra personer i min ålder om sådant. Det jag tror att jag vill säga är nog mer att du kanske inte ska glömma viktiga detaljer som har haft större roll i historien än att de har dragit ett streck fel i kartboken. Men ok, är det viktigare än att vi får veta den verkliga anledningen till att USA gjorde som de gjorde under 2:a världskriget. Men ok, jag klarar mig, men en sista bedjan till dig innan jag lägger det åt sidan; kan du göra det mindre tydligt att du har favoriter?

Prov i morgon ja, nu får jag nog ta det lite lugnt med annat, bara rå-plugg nu! Betygen får inte flyga iväg nu, nej sitt och rulla runt!
Jag och Ms E.H fick världens dummaste/ konstigaste uppgiften på dramalektionen i måndags; vi skulle låtsas möta varandra i (håll i er nu:) STOLDRESSYR! Lycka till! Så, vi fick ställa oss bredvid varandra och två stolar ställdes upp framför oss. Sen skulle vi (i slowmotion) tävla i stoldressyr. That's some really sick shit, man.
Jaja, jag och Ms E.H garvade oss fördärvade när vi gick och puttade på stolarna och samtidigt låtsades mata dem med godis. Det slutade med att vi puttade in stolarna i varandra istället. Aaah, VM i Stoldressyr är INTE underskattat.

Nu lyssnar jag på Raffi - Banana Phone. Den är inte bra men den har fastnat i skallen och jag måste lyssna på den!
I lördags; WOHOOO! Tack alla på UV/GA Torg/ och andra lyssnare. Det var fett nice, talet var skitbra! Damen, du ska ha massor av cred! Efter det så var det hem o äta min thaimat och sen träffa Ms C.B.M och Mr S.E! Vi såg på Förtrollad, andra gången jag ser den nu och jag skrattar alltid när ekorren ska imitera, aah han är underskattad. När vi skulle hem, jag och Ms C.B.M så luktade det svett i hissen och jag såg mig själv i spegeln och tänkte på att jag borde tvätta mitt hår. Jag sa: Fan vad mycket svett det luktar i den här DUSCHEN! Ms C.B.M började asgarva, det var riktigt roligt för vi var otroligt trötta och ja, kul var det.
Vi ska till Italien med Flax! Oh yeeeeeeeeees! Kommer hem på söndagen den 8 juni och slutar skolan den 11!
Nej nu ska jag nog pysa, men ha det nice!
(och alla: sagan om de bannlysta, på youtube!)
Ciao! / Hannis! (22 dagar kvar!)

3 kommentarer:

Sofie sa...

Dina ögon är magiskt vackra. På riktigt.

Anonym sa...

det va mig en tjusig bild det :D

Anonym sa...

HANNA DU ÄR BÄST INGEN PROTEST!