onsdag 26 mars 2008

I want your soul!


Bilden är ju bara kul!

"I've never seen a wild thing sorry for itself.
A bird will fall frozen dead from above without
ever having felt sorry for itself."
D.H Lawrence.

Hejhej!
Jag har precis kommit hem (mer eller mindre) från ca 4 timmar på UngV. Med väldigt trevligt sällskap! Hade trevligt, som jag alltid (sant och inte fjäsk!) har på UngV. Skrattar väldigt mycket och det är som om allt helvete lämnar mig när jag stiger över tröskeln! What a lovely feeling!
I alla fall så vill jag passa på att gratta (i förskott jag vet) Ms S.G! Grattis!
Du är bäst, bara så att du vet! Ha det gott!

Lyssnar på Armand Van Heldon musik. Lite annorlunda, men det är det, Slot (rysk rock) och Sophie Ellis-Bextor som ligger på windows mediaplayer. UNDERBART!
Vill bara dansa skiten ur mig, lät ju en aning obehagligt men ändå.

"Livets båt
strandade mot
vardagens rev"
V. Majakovskij

Köpte en "jag-måste-skriva-annars-blir-jag-galen-"bok igår från Muji i Malmö. Vill flytta till Malmö! De har fett mycket streetart och bara underbart!
Träffade min bror Jens i Malmö och vi fikade på Kafferosteriet, som för övrigt är en av de mest trevliga fiken jag har varit på, och snackade. Det var ytterst trevligt! Tack för det bror min/ Sistra di.

"Vi hör båda ett skrik
du tror det kommer utifrån."
Lars. N

Jag vill påpeka att jag fyller år snart och längtar! Det är många jag känner som fyller år vid den här tiden. Känner fem stycken som fyller år på samma dag som mig. Lite många kan tyckas. För övrigt så är jag på att bada i havet den 1 april (inget aprilskämt!). Någon mer som är på? Ta kontakt med mig då så stämmer vi tid och var på Råå vi ska skölja våra kroppar med vatten som med den kyla känns direkt från Nordpolen.

"Man kan aldrig
resa ifrån sin hjärna"
P. Rur


Nej, nu ska jag nog dra. That's it!
Ha det gott allesammans och see ya!
Ciao!/ Hanna H.I Andersson

4 kommentarer:

Sofie sa...

Ja! Jag är på att bada!

Anonym sa...

jag hade lätt varit på, men jag är tyvärr inte i skåne då :( då hade jag slagit mitt rekord med en hel månad! eller ja, badade den 2a maj en gång. det var kallt, men skoj :D

Anonym sa...

jag är på om någon annan jag känner också ska vara med :p haha du fattar
hannis bannis <3

Anonym sa...

jaha, men heej hanna :D såg inte din kommentar föränns nu :o aahah sorry :) ha det bra <3 / amira