lördag 6 september 2008

Pirater, oh yeah!

Ja, alltså. Jag hatar denna dagen eftersom jag har gjort... låt mig se nu.... INGET på typ hela dagen. Very much fun, not. Just nu sitter jag och snackar med Attila på msn, den enda persone som jag får kontakt med idag/ikväll. Han skriver att han har ont i halsen och jag sa: döda ett barn. '

Min humor alltså, okej jag fattar att folk kanske inte tycker att det är kul att jag säger: döda barn, men strunt i det nu. Men jag vet inte vad jag ska göra nu, jag vet inte heller hur det blir med i morgon. Jag vet att jag ska på bio med Lo o Co´ men inte när eller vart vi ska träffas. Jag har för mig att jag och Caroline ska ut i morgonbitti och gå runt och fjanta oss i Råådalen. Jag vet också att jag måste ha klart min svenskläxa tills på måndag, att jag måste spela in Robin Hood OCH att jag vill träffa Emma, Felicia och Mathilda. GAAAH! Rörigt som fan, eller gentligen inte men ja, mycket som händer men för lite fakta och tider.

Naj! Detta håller ICKE! Jag måste göra min svenskläxa nu så att jag inte får skit när jag precis har börjat! Men jag vet inte. Fan. Hon har inte svarat på mitt mail, det gör mig nervös som fan. Hellre att hon svarar och är sur än att hon inte svarar alls!
No, I'll be off now. I'm going to play "sanning och konsekvens" with Attila!
See you lads!
/<3 Hanna

Inga kommentarer: