torsdag 4 september 2008

Å då tog de en trepp me TARDISEN då..

So I'm moving to New York 'cause I've got problems with my sleep.

Fan. Det är inte jobbigt.

DET FUCKING SUGER!
...

You have an affair.

You finish it.

You think it's over.


You're wrong.

...

Jag måste skaffa jobb. Eftersom det kostar att åka till Roskilde, det kostar att åka till London.
Allt inom ett år. Roskilde 09. FEEEETT! Everything I've ever wanted.
London med ms L. R nästa höst, jag blir djävulskt lycklig bara jag tänker på det!
Jag måste skaffa jobb, studiebidraget kommer inte att räcka!
NAJ! Detta håller ICKE!
Men jag vill inte jobba. Verkligen inte. Jag vill inte heller fråga om jobb. Pinsamt att gå in på tex. bibblan och bara: Tja! Kan man få ett jobb här/ söker ni folk som kan jobba på helger och eftermiddagar?
Det känns lite... eum. Krävande.

Min pappa är väldigt söt. Ibland påminner han mig och Björne eller Bamse, mest Bamse. Han älskar mig och han vill att jag ska veta det. "Dockis", hans smeknamn på mig.
Ibland (ofta) påminner han mig om Che Guevara. Fan, min pappa är en av mina förebilder. Jag älskar honom, även fast han är en envis jävel som har svårt att erkänna att han kan göra fel ibland.

TimeAndRelativeDimensionsInSpace.
DinMammaDinMammaDinMammaDinMamma

Jag var i skolan idag, mest för att hämta papper och sen åka hem igen(förkyld ju!), waste of tíme some peopla may say. Det slutade med att jag av en händelse fann mig själv sitta på en mattelektion och sen också vara med på Arbetsmiljö o Säkerhet. Jag bara: what?
När jag satt där med Corre och kom på att jag inte skulle vara där. Jag bara: Corre, sätt dig med Emma eller ngt för jag ska ju fan hem!
Så sjukt. Henrietta (lärare) bara va? Jag: Men alltså, jag ska inte vara här, jag är ju sjuk.
När Henrietta fortf. kollade på mig som jag var störd så fortsatte jag med: Men alltså, jag är ju sjukanmäld, idag och ja, jag är förkyld.
Hon skrattade : ja, men Hanna du får vara här ändå.
Jag sa nej nej, och hejdå. ha det gott
och sen gick jag. ut och hem.

Nu ska jag dra, smell ya'll lajtor!

Inga kommentarer: