lördag 6 september 2008

Secret Smile

Hej, jag tänker vara jävligt ärlig på den här bloggen. Jag tänker skriva de rätta namnen på folk i stället för förkortningar. Ingen jävel ska få vara anonym här, okej det kan ni väl få.
Okej, jag lyssnar på M.I.A - paper planes och jag tänker på att jag faktiskt har börjat gymnasiet nu. Det är konstigt, känns inte speciellt annorlunda faktiskt.

Nu har jag käkat, satt med mamma och pappa och tog en trip down memory lane. Jag frågade hur man blir döpt om man (som jag) inte blev döpt i kyrka, mamma berättadeoch sen började vi snacka om min och mina bröder. Jag har två stycken och båda är äldre än mig, Jens är 27 och Jesper 22. Det säger sig ju lite självt att jag mest kommer ihåg saker som jag har gjort med Jesper eftersom Jens är 11år äldre än mig och flyttade hemifrån när han var typ 19. Men fan, konstiga saker vi har gjort alltså. Jag kommer ihåg att Jesper alltid skyddade mig, och bråkade med mig. Han kom in till mig ibland när jag itne kunde sova och bara kramade mig och typ ja, fick mig att somna. Men jag kommer också ihåg att innan han flyttade hemifrån brukade han alltid komma in i mitt rum precis när jag lyckats somna och tände och släckte taklampan typ tiogånger i rad samtidigt som han ropade: "TEAMFLASH!"

Naj! Nog om det nu, denna lördagen suger fett. Jag skulle göra lite läxa men jag har inte skrivit en rad. Varför är det alltid så att man aldrig gör det med egentligen skulle göra när man kommer in på datorn?

I morgon ska jag på bio med Lo och några från hennes skolan (that would be The International School of Helsingborg) så jag får ju snacka engelska hela kvällen, good luck with that I'll say. Men jag får väl bara göra det, måste ju träna tills jag och Lo ska till London nästa år. Hoppas fan att det blir av!
See ya! / Hanna

Inga kommentarer: