fredag 12 december 2008

hora eller kuvad?

okej, det finns en kvinna som är min vän. Hon är underbar, helt kostig but I like it.. badly! Vi är ganska lika, på bra och dåliga sätt. Men hon behöver veta att jag alltid kommer att finnas här. Vilken tid på dygnet och om jag svarar trött så ska hon skita i det! Jag lyssnar, idel öra så att säga. Låna mina öron när du vill! Jag ska göra allt jag kan! En av mina bästa vänner redan nu och ja, chilla in vanilla! <3
______________________________________________________________

ikväll står "luciavaka" på schemat, MITT schema. Detta inleds med en fest hos fredrik the partyman. Men jag är dum i huvudet jag vet, jag borde inte, eftersom jag typ är på kanten till Helvetet igen. Men jag har en tanke; jag behöver göra ngt som är totalt kravlöst där jag inte känner att jag måste prestera. Mina päron är smarta och ja, de älskar mig. de säger: är det så bra, kommer du inte ihåg tjejen som kom ner och grät och sa att hon inte orkade mer?
Jag vet, jag gick ner till mina päron igår och grät och sa att jag inte orkade mer. Jag orkade nämligen inte mer. Men detta är så jävla kravlöst. Så jag vill och kan (!) göra det här!
Mamma och pappa säger att jag ska vara hemma senast ett. Jag tänker att det kommer att gå sådär bra med den tiden..
________________________________
Coop Forum, Vinsta
En äldre gentleman i rock och hatt står och inspekterar ett stort blockljus som han håller i handen.Gentlemannen (muttrande för sig själv): , det ser inte riktigt bra ut…Varpå han med överraskande kraft drämmer blockljuset i hyllan framför så ljuset går av på mitten och alla omkring tittar förskräckt upp.Gentlemannen (lite högre och förklarande): Som sagt, inte riktigt bra…Sedan strosar han lugnt vidare med händerna bakom ryggen.
__________
Gröna Linjen
Tre killar ~20 sitter och diskuterar den nya datalagringslagen utifrån en tidningsartikel. De två första är emot och den tredje för.Kille 1: Men tänk om fel person får reda på vem du ringt och vad du har messat.Kille 2: Eller att informationen säljs vidare…Kille 3: Vem skulle vilja ha info om mig? Bättre att massa brottslingar åker dit, va fan! Har ni nåt att dölja?De fortsätter att tjafsa. Plötsligt viskar kille 1 något till kille 2, varpå kille 2 håller fast kille 3, medan kille 1 tar hans mobil.Kille 1: Då ska vi läsa dina SMS högt för alla här på tåget.Kille 3 (fortfarande fasthållen): Men sluta nu!!Kille 1: "Hej Älskling! Jag har fått klamydia, du måste testa dig"Kille 3: Jaja, ge mig min telefon, det räcker!Kille 2 Vi är staten, du är vår bitch.Kille 1 fortsätter att läsa SMS tills en tant säger till killarna att de ska sluta besvära sina medpassagerare varpå alla tre börjar skratta.

Tjuvlyssnat.se ftw! / Hannush

1 kommentar:

Anonym sa...

hanna du är en av få som blivigt m,in vän så jedra snabbt, nära vän, en av de bästa faktiskt, ja. jag gillar inte att slänga migsjälv, mitt live och mina problem över mina vänner, men jag kan verkligen snacka med dig... du anar inte hur mycket jag uppskattar det och hur svårt det är för mig att få ut allt, för genom mitt liv har jag alltid hållt det inom mig!

tack för att du finns, för att du lyssnar :) <3

___________________

haha måste ÄLSKA den sista med killarna ~20 XD <3