söndag 7 december 2008

Jag vet.
Eller vänta, måste berätta lite om igår. Först var jag, corre och Josse (inte ovanstående) på tropicla beach i "barcelona" där det var "very hot, crowded and the sun was shining" = minusgrader, regn och inte en jävel. Där filmade vi oss själva i sommaroutfits. (Skitbra när man hade feber och mådde pissigt men det var kul iaf.. Fast jag känner mig mer förkyld nu.. illa illa!)
Sen hem till Corre The Spondent, varm choklad och varma kläder och såklart: Joe Labero och Ave Maria i nyhetssändningen.
Hemfärd och sedan mot Caroline, the one and only. Vi såg på Mama Mia (det var sevärd, bra. Jag blev chockad när Pierce Brosnan började sjunga.) och sen lite utvärdeing av den och allmänt snack. Eller, djupt snack var det faktiskt. Det kändes bra, väldigt bra, att snacka som innan igen. Lite svårt att förklara, men det var en bra kväll. En jävligt bra dag också!
Ses era dönickar! <3/>

Inga kommentarer: