torsdag 11 december 2008

Jag orkar inte. Han är snygg. Det finns kopior av DT i min närvaro. Men jag orkar inte. Jag är typ sjuk, jag vet inte. Jag pallar inte engagera mig men gör det bästa. Jag pallar verkligen inte matte. Jag orkar inte skolan eller vintern. Jag orkar inte bråka med mina päron hela tiden.
Jag vill bara sova. Och dricka te.
Träffa killar som gillar mig. Jag pallar inte med Idealen, rasism och sexism. Jag vill gå till skolan med Che-tröja och joggingbyxor. Jag orkar inte snacka, diskutera och vara trevlig.
Jag orkar framför allt inte matte. Inte NO-prov eller engelskalektioner. Tema arbete och atmos. FUck.
Jag önskar att jag kunde svimma, bara sådär. Och hamna på sjukhus i typ en vecka. Jag vill färga håret rött nu, ha pengar till baggyjeans o siesta. Jag vill få ett jobb jag vill gråta.jag är så jävla trött på allt. Jag pallar inte med alla individuella val och sv. lektioner. Att man ska bestämma sin framtid nu är bara sjukt. Jag vill inte bli utmattad igen men känner att jag redan är på gränsen, att jag aldrig lär mig. Så jävla äckligt känslig. Jag pallar inte med morgondagens skola och julafton. Det är illa. Jag vill inte ringa till en ställe med vet att jag måste. Jag vill träffa gammalt folk och snacka.
Jag ligger efter i matte, men jag orkar inte. min lärare kommer att bli bitchig och jag kommer att vilja skrika på henne och alla de jävla dryga eleverna i min mattegrupp. Jag hoppas Hilda är i skolan i morgon.
satan. jag låter huvudet falla i händerna och suckar. hejdå.

Inga kommentarer: