torsdag 28 augusti 2008

-Poke-


Min klass är rätt bra, för att inte säga: VÄLDIGT BRA!
Jag har hittat hem, eller i alla fall nästan hem. Jag gillar både skolan o klassen mer och mer och det känns konstigt att jag för bara en vecka sen satt utanför Nic och ville gråta och byta till International School of Helsingborg. Det känns långt bort, mycket låååångt bort.
Ms L. R är med ISH på Skånes fagerhult och jag berättade en spökhistoria för henne om det stället. Hon hoppas få skrämma några i hennes klass, hon måste bara omvandla hela till engelska. Men det klarar hon, hon är ju ett Doctor Who freak som mig (även fast jag fortfarande tar priset) och hon är väldigt bra på engelska.
Nog om det. Jag måste ändå snart logga ut, jag är trött som fan och mamma vill ha datan och spela sina jävla majhongspel.

Mer om skolan?

Jag börjar åtta måndagar och tisdagar och annars vi halv tio. Förutom på varanann fredag då jag börjar 11.45! NIIIICE!
I morgon missar jag min egen (och alla andra esteter som går bild o forms) utställning på Sofiero. Men, allt för kampen och att jag missar Soffan gör mig inte så värst mycket. Faktiskt.
Men ni får gärna komma dit och kolla, jag och min klass har gjort plenty of fåglar som ska vara lite varstans.
Nej, nu ska jag dra och göra min almanacka mer personlig. / Hanna

Btw: Skulle jag passa i dreads?

Inga kommentarer: