fredag 24 april 2009

Gentlemen aren't nice

Lol, bilden!
Lyssnar lite på Emilie Autumn nu, ganska bra (min favorit so far är "gentlemen aren't nice").

Idag var det nationella prov (uppsats, engelska) och jag hade på mig haremsbyxorna från Portugal. Provet gick bra, folk älskade mina brallor och Jenny K sa att jag såg skitcool ut, sånt är alltid kul att höra!

Senare blev jag upphämtad av en röd bil och tre snubbar (låter läskigt men icke!) och vi lagade mat, som fan. Gordon Ramsey kom på besök och annat mer danskt och vi var bra på att laga mat. Och det var kul!

Nu är jag hemma (obiously) och Annika frågade mig via bilddagboken om jag ville ses och det ville jag så nu ska jag kila. Imon är det jobb och födelsedagsfest hos T.
Vi ses!
/ H

p.s- låna "v for vendetta" BOKEN på biblioteket!

Inga kommentarer: