tisdag 14 april 2009

Klago-blogg.

Bild: målning jag har gjort.
Hej, jag vet att jag klagar på mycket här i livet. Jag kan tänka mig att folk som läser blir lite trötta på det och jag tänker skita ganska mycket i vad folk tycker.

Ni vet det här med att få folk att känna sig delaktiga, höra av sig när det händer saker och så.
Nåväl, det finns personer som är jävligt dåliga på det här med att "pass around the news", jag vet inte om det på något sätt är en sak som kan ligga i generna men det låter ganska orimligt. Vad jag tycker då är att när man upptäcker att man är jävligt kass på detta så bör man ta att ändra på det/ ge det "ansvaret" till någon annan som är mycket bättre på det. Jag kan känna att det låter som en bra grej.

Förövrigt hade jag en ganska trevlig skoldag och trevlig fika idag. Se saker med nya ögon och nya idéer och så, men jag är tveksam till en sak. Jag är väldigt tveksam. Vad jag är så tveksam om vet inte många. Jag tänker låta det vara så.

Förövrigt pratade jag och Siri om att Ica Maxi säljer Självförtroende för 10:90;- och de håller extra länge...
/ h

Inga kommentarer: