söndag 26 april 2009

opepp

opepp.
En mer opeppad person än mig får man fan leta efter.
Det är så mycket just nu, för andra känns det kanske inte alls som om det är mycket som händer nu men för mig är det kaotiskt. Nej, jag tänker inte värsta skriva allt jag har i skallen här, jag tänker inte säga det när vi ses (om vi nu gör det) och så är det bara.

Jag blir stressad av ganska lite (enligt vad vissa andra pallar) och ja, det suger hårt. Jag behöver mycket tid för mig själv, får jag inte det så blir min skalle överhettad. Så att säga.
Det har väl alltid varit så, att jag värderar egen tid högt, när jag var mindre (runt tio-tolv) blev jag vän med en person som inte behövde speciellt mycket tid för sig själv, ensam. Hon tyckte att det var lite konstigt att jag behövde min egen tid, men senare förstod hon mig och nu kan hon nog också känna att hon behöver tid för sig själv ibland, även fast hon kanske inte har så mycket tid hon behöver.

Jag känner att jag vill mer än bara gå runt i mitt område och träffa plattfiskarna och bli lite mobbad.
Jag vill göra mer än att "bara" gå i skolan och klara den, jag vill göra mer än att prata.
Jag vill göra "drastiska" saker, skjuta Reinfeldt, infiltrera femklövern och ta dem, en efter en. Jag vill skada dem och hälla sån sår-rengörings-sprit i deras sår och se de må dåligt. Jag vill psyka dem och se dem våndas.

Men jag har inte energin till det, inte folk som är med mig heller men framför allt; jag har inte energi till det.

/H

Inga kommentarer: