lördag 19 september 2009

I move the stars for no one but you

Status: medvetslös.

Jag är så trött att det borde vara olagligt, det känns som om jag inte har sovit på två dygn. Kanske tre.
Igår var det fett kul med några sjukt underbara människor, tackar tackar för den kvällen. Jag kom hem vid tolv, men somnade vid halv två och idag gick jag upp åtta i morse för att jobba; bra planerat, Hanna.
Efter min 1a dag på jobbet (efter att inte ha jobbat på typ en månad) mötte jag Jesper och vi gick till J&J's lghet, aptrött redan då. Tog bussen till cykeln och cyllade och köpte mat, kom hem, lagade käk och nickade till vid matbordet (vad fan händer egentligen!?) sa till papput att jag skulle sova en halvtimme, det slutade med att mamma väcker mig efter en och en halvtimme...
Är så trött att jag sitter upp i sängen och håller på att somna om. Tvingar mig uppåt, känner mig stolt över det. Tar på mig kläder och landar vid datorn och hej hej här är jag nu.
Har planerat att sova tills tre imorgon.
VÄNTA! hör att mamma och pappa tittar på The full monthy på tv, here I go!
Rock n roll part 2
/ Ha

Inga kommentarer: