söndag 6 januari 2008

Always look on the bright side of life

Allvarlig talat, jag har faktiskt sovit i 16 timmar.
Men om man har först sovit totalt 6 timmar på två nätter och sen varit vaken sen 07.00 på fredagen och har varit vaken till 23.00 igår- Alltså, jag har sovit 6 timmar på hela veckokursen! Och det är inte mycket, man blir ju inte precis pigg. Och så ska man vara lite vaken på föreläsningarna också.
Men det löste sig rätt bra.
Vi spelade Maffia från 01.00-07.30. Det var kul, fast jävligt svårt för mig som inte kan hålla masken. Maffian vann en gång tack vare Sandra och Theo. Inte tack vare mig även fast jag var med dem, jag var inte speciellt trovärdig. Haha! Men kul var det i alla fall och överlag har veckokursen varit super! Vi gick och fikade på ett fik kl 22.00. Fiket stänger vid fyratiden och vi gick tillbaka vid ett. Träffade nytt folk, och ja, jag var fortfarande blyg men det löste sig ändå. Det finns fortfarande en viss person som ska slicka mina fötter...
Men i alla fall så när jag kom hem igår så gick jag och lade mig vid 22.00 och vaknade kl halv tre. På dagen.
Idag ska jag på bio och se "Förtrollad" med Ms A och Ms E. Får väl tvinga någonannan att se Guldkompassen med mig sen. Ha det gott /Hanna

2 kommentarer:

Sofie sa...

Kul att höra att veckokursen varit bra. Jag vill höra allt om det på onsdag!

Anonym sa...

du rockar fett hanna :D vet du det?
modigt att åka dit ens, och du gjorde säkert mkt bra i från dig :) vet inte om det hörde till just detta inlägget men ja ;D <3