torsdag 17 januari 2008

Woho! Nobody knows it!

Yes!
Ännu en vecka, inte för att den är slut snart.

Och ja! Guuuud vad det är KUL att ha matte och No! NEEEJ! Mr G, fattar du hur mycket vi saknar dig? Hoppas att allt går bra nu mannen!

------------
Jag tycker om min klass, jag hade muntlig redovisning idag om Alexandre Dumas. Det gick bra, jag var inte så nervös (brukar annars drabbas av scenskräck, typ) och det kändes inte överjävligt att vara först ut!
Jaja, tycker om lärarna på skolan, en del i alla fall. Överlag så är min skola väldigt bra, man kan ju inte älska alla.
Jag ska inte sätta dit någon så ta't lugnt.

Var och simmade i tisdags, med Ms O, Mr D och Mr A och sen kom Ms O's stalkers, nämligen Mr E och Mr N. Synd om dem.
När vi skulle gå upp så fick jag kramp i båda fötterna och kunde därför bara simma med armarna(=inte bra). Jag bottnar inte heller och jag simmade mot kanten, hade ju som sagt inga fötter/ben att stödja mig på så jag fick "hoppa" uppför kanten med hjälp att händerna, lade all min tyngd på en hand/arm och vred den samtidigt som jag tryckte kroppen uppåt, detta resulterade i att jag vred av skin på min handflata och det blödde. Köttsår, mmmmarabou.
Skölja det i klor, (åh YEEEES My greatest disire!NOT) och sen få bort krampen från fötterna.

Nu är såret väl helt ok, Mr A rånade Natulius på ett plåster.. Sen stack jag och Ms O till Happy Time och käkade kebabrulle! Så där, nu har vi lagt på oss lika mycket som vi simmade "av"..

Hejdå / Hanna H.I Andersson (Hanna Banana Boom Chicka wawaow)

Inga kommentarer: