torsdag 24 januari 2008

Makes us, make it

Feber, ont i halsen, illamående och snuvig. Allt detta kan du få GRATIS om du umgås med Hanna Andersson idag! Nu är allt som krävs en kram från denna smittbärare!
WOhO!
Usch, vilken kass inledning. I alla fall så är jag sjuk, var det i helgen också och sen någon dag av friskhet för att sedan åka på det igen. YES I'm a lucky guy.

När jag blir sjuk så blir jag rätt ynklig, känner mig som en 7-åring när jag sitter och kollar på "My little ponny -Tambelons återkomst". Samtidigt som jag har hemskt ont i huvudet. Smaaaaaart.. Lyssnade på Duvungarna när jag skulle sova igår kväll och Kamomilla visor lyssnade jag på i morse.
Jag tycker om att (ibland) bli sådär liten igen. Jag vill bara krypa ner och lyssna på gamla band och tänka på mig själv som 10år. Herregud, jag fyller ju 16 i april!
Går snart ut 9:an, åker till Italien med Flax. Ojojoj.

"I need a bandit Queen, a bandit Queen"´

Det är så typiskt, att Mr G kommer till skolan och hälsar på i morgon. Då jag inte kommer att vara där. Fatta att du är som en morbror för mig. Det är läskigt att lärare kan komma att betyda mycket. Mr C är också som en morbror för mig, eller de kanske inte är som morbröder men de är som släktingar i alla fall.
- Vad gör du?
- Äter morot
- Men det knastrar ju inte
- Den är rutten
Träffade min bror Mr J i Malmö i tisdags, det var bra. Saknar dem, mina bröder. även fast de inte bor så långt borta träffas vi sällan. Och Mr J bor i Malmö och pluggar i Kph, men Mr J (den yngre av de två) bor här i stan. Får väl se till att höras oftare, det mesta ligger nog på mig antar jag i och med att de i alla fall ringer då och då.

Tänkte skriva upp lite konstiga lagar här i världen..
Storbritannien:
Att sätta ett frimärke med monarkens ansikte på upp-och-ner är landsförräderi.
Det är förbjudet att äta "mince pie" på juldagen.
Gravida kvinnor har rätt att kissa överallt, även i polismäns hjälmar.
Världen:
I delstaten Ohio, USA, är det olagligt att göra en fisk berusad.
I Indonesien bestraffas onani med halshuggning.
I Schweiz får män inte stå upp och kissa efter kl 22.00.
I Florida ska ogifta kvinnor som hoppar fallskärm på söndagar bestraffas med fängelse..
En aning sjukt or what?

Nej, nu får jag nog ta och DRA mig hemåt./ Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

gunnar kom aldrig i dag så du missade ingenting.
krya på dig :)
och till lagarna, HAHAHAHHA <3

Anonym sa...

haha shit va klockrena lagar 8)