söndag 13 januari 2008

Have I been careless?

Studiecirkel idag, det var nice. Jag var tyst för att jag var/är trött, så du vet det.
Hela veckan och helgen har varit fullt ös.
Började i onsdags, fast inte jag för jag var sjuk. Ms O ringde på kvällen och efter det samtalet som från min sida bestod av "ok", "fy fan", "fan vad hemskt!". Typ. Efter så grät jag, om vem skulle inte gjort det?
På torsdagen kände man att något var annorlunda i skolan. Och jag står med det värsta exemplet i världshistorien. Lite svårt att se positivt på saken.

Sen så var jag på BK med Ms M och Ms O i fredags. Och sen på lördagen... Fan vad kul vi hade! Jag ääälskar cola! Fuck annat! Hahah! Kul hade vi i alla fall.
Jag gick vilse i Ramlösa klockan ett på natten, jag var skiträdd. Men det gick ju bra sen-

haha, nu ska jag sova. Godnatt min skatt/ H.H.I.A

Inga kommentarer: