onsdag 14 maj 2008

Bortrövad och lycklig-


Åh, Catherine Tate. Du stall mitt hjärta med "look at my face, am I bothered?".
Fasiken hon är bäst, Catherine Tate ftw liksom. Få mig att skratta tills jag dör liksom.
http://www.youtube.com/watch?v=-fGZtrBeDcQ (ett försmak av C.T)
Annars så har ju Mr S.B (tror att han också har ett efternamn på H..) varit jäkligt nice idag, mest pga att han alltid har en ljuvlig humor men också pga att han också har börjat titta på Catherine Tate på youtube, som btw är mitt liv nu.

Hahahaha, as(fucking)garv! Jag har precis lurat en av mina vänner (och typ massor på msn) att jag är förlovad. Pucko. Jag skrev till henne att jag var gravid nu också, nu borde hon väl fatta att jag ljuger. Nää haha, förlåt men detta är ju kul!
Ok, ska inte måla ut henne som dum, hon är skit nice! Men hon trodde på mig, efter ett tag kände jag att det var dags att berätta sanningen. Gud, jag känner mig elak nu men haha, det var bara så lockande.
Nu hoppar vi det tycker jag.

Jag gör SO, och mår bra. NOT! Stress, bara två veckor kvar och sen Italien sen tre dagar och sommarlov. Mitt bildarbete om Frida Kahlo är klart, nu ska jag bara måla två målningar, en kopiering av en av hennes och sedan en egen med inspiration av hennes sätt att måla. Fan, svårare än vad jag trodde.

.
Jag inte vill vara här. Kan ingen bara komma och röva bort mig? Vill bara bort. Vill inte vara med längre. Jag vill bli sex år igen och bara gömma mig under täcket, men icke.
Jag måste dock sitta på tråkiga lektioner och lyssna på när en SIDA representant snackar på ngt dokumentärprogram. Hon säger att vi inte ska sluta köpa in Nilaborren i Sverige FAST folk runt Victoriasjön är fattiga och inte får mat. Hon säger typ att hon tycker att det låter rimligt att vi ska fortsätta suga ut deras naturtillgångar och helvete så att fabriksägarna kan köpa sin villa på/i Beverly Hills med två pooler och sex Jeepar, fem städerskor från Mexiko (som arbetar svart) och en engelsk butler.
Hon tycker det är rimligt. När hon är en av dem som arbetar där och ser ur illa läget är men nejdå, låt oss festa på att få folk att svälta för det tycker vi låter rimligt. Jävla borgarkärring!

I dagens läge känns det som om jag har förlorat hoppet, vilket inte är bra någonstans. Inte bra för mig i alla fall, möjligtvis bra för de alliansälskande kräken på min skola/omgivning för att jag slutar kämpa. Jag känner mig så jävla ensam. O herregud, ge mig kämpaglöden tillbaka! Måste ha lite till Italien, for the love of my self!
_________________________________________
Ladda ner eller skyll er själva.
Justice - D.A.N.C.E
Ane Brun - My lover will go
Mika - Any Other World
_________________________________________
Se dessa videos om ni vill garva...
http://www.youtube.com/watch?v=WxB1gB6K-2A
http://www.youtube.com/watch?v=zV1zK8zRCPo

http://www.youtube.com/watch?v=v4ZtqGw5610
http://www.youtube.com/watch?v=GcdQqtWTqqU

Nejdå, Ciao./ Hanna.A...

3 kommentarer:

Anonym sa...

1; FÖRLÅT ATT JAG ÄR SJUKT LÄTTLURAD MEN DU ÖVERTYGADE MIG FÖR JA SKREV serisöt ? typ 800 gånger och du höll fortfarande fast vid svaret JA ! ja bar nej fförfan , hon ahr nog blibit våldtagen för du svarade ej på vem pappan var:D
2; jag vill också bli 6 år på nytt, bli litet barn på nytt det är så jävla mycket enklare när man var liten :/

Älskar dig hanna , ses imorgon

Anonym sa...

hanna, du äger och du ska aldrig tro ngt annat. du är skitstark och du står alltid fast vid vad du tkr och helt ärligt, hur många i vår ålder kan göra det? inte många.
och inte nog med det, du är en helt underbar person och vän och du ska aldrig ge upp! för slit lönar sig :) jag älskar dig

Anonym sa...

stay strong man, and fuck catherine tate (ska jag göra någon dag när hon är 85 och jävligt söt)