tisdag 6 maj 2008

T-A-R-D-I-S = Time And Relavation Dimensions In Space.


Jadåååå! Hör Ms M.N skrika det i mitt huvud, fan hon är underbar!
Nationellaprov i matte idag ja, om det kan jag bara säga: ingen kommentar. Eller jo; jag hoppas att jag får godkänt. Men det tror jag inte att jag kommer att få. Men nu ska vi tänka positivt, aaaaoooom(mantra..)! Positiva tankar, Italien om ca 23dagar och sen slutar jag 9:an på Helvetesskolan. Oh Yes!
Sitter här och käkar mentos, fruit. GRAVT UNDERSKATTADE!
Igår var det måndag (brainiac, jag vet^^) och det var första skoldagen för mig på ca 3 veckor. Det är lång tid att vara borta från skolan och jag har missat rätt mycket. Men det fixar jag, nog, eller jag hoppas att jag fixar skolan nu, den sista tiden.
"den sista tiden" lät ju en aning domedags-aktigt men okej...

I måndags var det en relativt konstig dag i skolan. Nu har jag "förlorat" en av mina vänner och tydligen verkar det som om jag "förlorar" en till, på köpet. Okej, jag kan nog inte skriva "på köpet" eftersom jag inte VILL bli ovän med någon av dem. Men vill man inte prata så vill man inte, inte så mycket jag kan göra åt saken eller hur? Så nu är typ de flesta tjejer i 9:an ovänner med varandra, typiskt men så är det.
För övrigt kan jag ju bara säga att jag kommer att sakna en hel del folk i Italien! Och ja, Ms E.L jag ska skicka ett vykort om du ger mig din adress.
Fick tillbaka mitt SO- prov om 2:a V.K igår, jag ska kompletera en fråga, "sen MVG". Oh Fucking YEAH!
Jag vet inte om det bara är jag som känner detta men i min klass så är det (iaf för mig) en "tävling" om vem som får bäst betyg i svenska och SO. På prov och sånt, jag vet att det inte är speciellt ödmjukt, men varje gång jag får bättre än X så fylls hela jag med skadeglädje ÅÅÅÅÅÅH det är så skönt! Fan alltså, denne någon har alldeles för mycket lärar-röv i munnen för att det ska vara bra för X. Så varför inte känna skadeglädje? Det gör mig lycklig, oooo är jag inte underbart elak nu? ÖÖÖÖh, NEJ!

I helgen så har det hänt lite roliga grejer, jag har bl.a grillat (SÄLLAN!) på Råå och haft fett kul! Tack vare Ms M.N så fick jag sand överallt, i naveln, håret, mobilen, örat, bh:n etc. men kul var det! Det kändes bra att vi alla kände samma sak om olika grejer, man känner mer samhörighet då.
I söndags så träffade jag först Ms M.N och sen Ms E.L och Ms F.L, vi var ute och gick och till slut landade vi (som alltid) på Burger King, på Ättekulla. Vi är stammisar där nu och det är väl inte så bra egentligen men rätt kul.

Nu ska jag fortsätta lyssna på världens bästa låt av Yael Naim, dvs "New Soul" ladda ner den herregud! Och jag ska kopiera min bra-iga kompletering och sen duscha. Till slut ska man till Kina (fritidsgården) med pappa och få lite information angående vår resa till Bibione, Italien. Fan vad nice det ska bli, den 29/5, see ya!
Ciao mother fuckers! / Hanna H.I Andersson.
-Tack!
-VarsåOND!

2 kommentarer:

emlj sa...

Hanna, du ska få min adress sen! Ja äälskar vykort, :D

Anonym sa...

Mentos är underskattade, indeed!