torsdag 1 maj 2008

Mvg!


Ni vet den karusellen som ser ut som en bläckfisk? Den finns på alla ställen, Bakken, liseberg och också på Axel's tivoli. Som idag var i stan. Jag är inte den som åker sådana karuseller som man flyger upp till Jesus och Gud och knackar på och sedan ner och upp och knackar igen. Inget för mig, men jag tycker om bergochdalbanor. Och sådana som ser ut som bläckfiskar. Så idag, ikväll så åkte jag "Spiderman" på Axel's i stan. Med Ms M.N, innan vi gick och satte oss stod vi och väntade på att den andra turen skulle ta slut. Jag var nervös. Som fan. Och jag tänkte (när vi fick komma upp och sätta oss i stolar på karusellen) att "jag är för gammal för det här", mitt hjärta dunkade och ja, fint. Sen (innan allt började) kom jag på att jag var/är 16 och inte 120... Vaddå "för gammal", känns som om jag borde sluta bete mig som om jag inte kan göra det där för att jag "är gammal", omg. Jag är 16! Skit samma. Karusellen var fett nice! Skulle åkt tills jag inte visste vad jag hette om jag hade haft pengar till det. Innan den startade kramade jag Ms M.N's hand och sa: SIIILL!
Fan, det var nice. Vi var på tivolit med Ms C.B.M och Ms O.G också, det var nice!

Idag är det 1 maj! Och det är en dag som betyder för mig. Har inte tänkt att säga så mycket om 1 maj i sig. Bara: Tack så mycket för idag kamrater! Det var ett jäkla bra tal Ms S! Fan, man var stolt idag... Över oss alla som var där. Det var ju inte så att vädret var fint precis, men det visar ju bara vad vi är gjorda av! Vi är BÄST!
Och nu ska jag gå och äta ostbågar, och sen SOVA! Ha det. Kram, ciao!
/
Hanna H.I Andersson

1 kommentar:

Anonym sa...

känns ej som ja kommenterar rätt inlägg Hmm men det är Konstiigt men men ... HANNA DUS KA ÅKA DEN KLOBN MED MIG NÄSTA GÅNG :D THIHIHIHIHII <3<33