lördag 17 maj 2008

Det suger ju rätt hårt i sig.

Idag gäller följande:

Duscha-Ta på mig kläder-Gå ner och gör/ät frulle-Chilla-Måla min Frida Kahlo kopia och min egen målning med inspiration av henne-Någonting-senare ska jag nog ringa två damer, tjejer, och fråga vad som händer idag.-Oh yes-

Typ så.

Nu ser jag grannen ta ut sin nya/lilla hundvalp. Ungefär lika stor som en halv katt, söt som attans (hunden då) men jag tycker rätt synd om den. Den bor trångt, men har säkert en kärleksfull familj. Glad är hunden i alla fall.

Lämnar det ämnet nu.

Spexfoto på måndag, och min outfit är ju typ klar, det är bara det att jag ska ha min pappas skjorta på mig (den är lite stor..) och jag måste hitta något att ha på benen, den svarta kjolen kan ju bli lite konstig i det sammanhanget Jag får lösa det idag tror jag, glad för att jag i alla fall inte ska vara något horigt. Känns lite fel om jag säger så, folk får vara det om de vill men jag känner inte att det skulle funka med mig... No further comments.


Två små kuliga saker med mig: jag har ett mer blått och ett mer grönt öga..Och jag har som ett streck på min mage, där ena sidan (en liten bit) är vit och den andra mycket brunare. Det går inte bort när jag solar...

Hejdå: Hanna A.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Men seriöst. Du får göra nåt åt din blogg. Ser du inte att den ser konstig ut?

Sofie sa...

Vi som använder Firefox kan typ inte läsa den. Testade i Explorer nu, det gick bra. Har du ändrat några inställningar?