fredag 13 juni 2008

kan ingen skjuta mig nu så har vi det överstökat?

I didn't think that it would come to this.

Så här sitter jag igen och försöker lugna ner mig från den adrenalinkick jag fick för några minuter sedan. Det är kul att tjafsa med folk. I'm out of bounds, and you turn my world around.
Idag har jag varit på stan med en mycket god vän och shoppade tills jag kissade på mig. Inte riktigt men nära, nu sitter min pappa och kollar på vad jag gissar är fotboll och mamma kommer inte och kelar med katten Tilda, som btw inte alls luktar illa som vissa katter gör. Nu kom mamma till mig också och ger mig en kram, Tilda ser avundsjuk ut. Rätt åt henne jävla kattjävel, jag älskar min katt... Märks det på något sätt?
Min avslutningskväll resulterade i tre tomma och en full alkoläsk, jag var väldigt nykter och rätt förbannad i mitt som alltid stilla sinne. Inget blev som det skulle och jag gick hem, ja utan godis.
Men dock känner jag att det inte gör mig något, jag kan vänta tills jag upplever min första fylla, det är chill.
Jag får en känsla av att detta inlägg inte precis kommer att minska min av någon anledningen automatiska stämpeln som pryd men after all, should I bother?
Jag kan ändå le i allt detta helvete av fett, ovänner, patetiska klasskamrater och idiotisk kärlek... Det är lite charmen med mig (om någon nu lyckas se den), när allt går käpprätt åt helvete kan jag fortfarande skämta, le och skratta.
Det är också en av mina nackdelar, känslan av att jag skrattar när jag gråter. Varje gång någon ser att jag gråter måste jag sedan skämta. Direkt efter, som för att skjuta det hela ännu längre bort från mig själv när jag egentligen bör ta mig till det.

C säger:
AHAHA ; men fy fan vad ni är lika i språket, sättet, skrivande, och att Kajan ställer ALLTID upp för sina vänner, liksom du , om jag säger såhär; Synd om den killen som går miste om dig
Hannah säger:
det är många vid det här laget, inklusive Johnny depp
C säger:
HAHA
C säger:
men du är för härlig

Aah, nu är man nästan fullbordad.
Hon är underbar min vän C, btw så var det henne jag var på stan med... DET var nice!
Nu ska jag tillbaka, inte till böleriet utan till annat. Ha det gott. / Hanna
http://www.youtube.com/watch?v=bv3xM3v4-rI

Inga kommentarer: