torsdag 19 juni 2008

lide småddan och goddan (lite smått och gott)


Ja, nu har jag börjat överdriva min blanddialekt så att det i bland blir galen fake skånska... och vi får la se hur det går med den saken.

För övrigt kan jag ju säga att jag är galen, jag är nämligen beredd att lägga ut ca 1400;- på två dvd boxar of Doctor Who, season two and three. Med engelsk text, de finns nämligen inte att köpa i Sverige så jag får köpa de från UK, alltså webbsidor som tex. amazon eller ja.
Shit, jag är besatt av det (dr Who då) men det är så jävla nice, eller ja, SPÄNNANDE!!!!
Nu är det ju också så att jag nästan gråter varje gång jag hör "Running up that hill" med Placebo, delvis pga att den är sjukt bra och allmänt sorlig och delvis pga att en person på youtube.com har gjort en video med Doctor Who snuttar i... Tårarna kommer nästa nu alltså.

(det skulle underlätta lite om någon kunde visa mig hur man "infogar" en video här...)

Jag skulle gärna vilja säga att en video ("daft bodies, male version", två snygga killar dansar.) gjorde så att jag blev bättre vän, bekant med en sjukt häftig tjej! Vi får se, annars var det en trevlig stund i alla fall. Haha!

Just det, jag svarar inte i min mobil om det är dolt nummer som ringer. Väldigt många obehagliga (eller ja, jag blir inte rädd men det är fan inte kul!) samtal från ett gäng killar, som antagligen är nassar, på sista tiden. Bara så att ni vet, jag tycker att det är rätt patetiskt att hota någon via telefon och sedan inte göra något. Menar nu inte att jag VILL att de ska komma och "banka" mig, men jag tycker bara att det är ett bevis på nassars dumhet och omognad.
Nej, smell ya'll later.
Trevlig midsommar, jag ska i alla fall ut och plocka 7 olika sorters blommor och får väl leta upp 7 hagar och klättra lite på... Ha det bra!
/ Hannah

Inga kommentarer: