lördag 21 juni 2008

mm

Jag var med mamma på coop för ett tag sen och köpte mat och godis, vid lösvikt såg jag "salta sillar" i en burk. Jag började skratta, mitt på coop forum på Väla står jag och garvar riktigt mycket åt: salta sillar.

Lite konstigt men rätt nice, det är inte förrän nu efteråt som jag kan fatta att det måste ha verkat hur sjukt som helst. Aaah, ler vid minnet.

Jag tänkte skriva några saker som några av mina vänner (och jag) är beroende av:
Tom Kaulitz, Johnny Depp, Tokio Hotel, Chilli, One Tree Hill, OC, Träna, Att vara tsm med någon, Killar, Choklad, Doctor Who, engelska serier, Tilda, dating, skriva, fotboll, blogga, cigg, gröningen etc.
Nej, det var inte i ordning...

Igår var det midsommarafton och Jennans födelsedag, grattis! Jag träffade några tjejer och vi pyste ner till Råå IP där vår musiklärare spelade och jag träffade en Hjälte.
Vi tjejer dansade mycket, pardans är INTE min grej har jag kommit på. Snyggt? Kanske, kanske inte men kul var det iaf.
Nu ska jag bara dra, see ya!/ Hanna

2 kommentarer:

Anonym sa...

du glömde chilli :o

Sofie sa...

Sjukt töntigt att vara beroende av cigg.