onsdag 19 november 2008

Cat Power - I found a reason


Tja alla miffon!
Imorgon; Twilight - bio med Siri... PUPCUUUURN!
Nu skriver jag ut mitt CV som mamma ska lämna till typ CoopKonsumkopparmöllan och helvete. Jag måste ha jobb eftersom jag måste ha pengar, eftersom det kostar att åka till London o Roskilde! Gud, det kommer att bli underbart. Vill man till Roskilde så snacka med mig, jag behöver folk som är 100% på att de ska dit.
Jag vet att det här inlägget kommer att få sådär många kommentarer, men för en gångs skull kan väl folk orka kommentera. Jag vet ju att det finns folk som läser min blogg, ARRRRGH!!

Dagen? Ja, vi hade datakunskap och då satt jag, Josse, Siri och Cornelia och kollade på http://www.bestofblocket.se/ eller nåt. Skitkul, gillade snigeln Nisse som hade hoppat ut genom fönstret (1000kr i hittelön!) och hästmaten, för hästar alltså, haha!
Sen började folk (de ovannämnda tjejerna) tycka att jag har konstig "smak" när jag sa att jag tycker att David Tennant är snygg som fan. Illa illa, han är ju snygg, folk är bara blinda!

Oh I do believe
In all the things you say
What comes is better than what came before

And you'd better come come, come come to me
Better come come, come come to me
Better run, run run, run run to me
Better come

Oh I do believe
In all the things you say
What comes is better than what came before

And you'd better run run, run run to me
Better run, run run, run run to me
Better come, come come, come come to me
You'd better run



/H

1 kommentar:

siran sa...

waah, jagvill ju till roskilde med. Men vi får se vilka band som kommer var o sånt :)Förövrigt är de ganska synd om snigeln.
Och det jag vill komma till är , om man börjar skriva om plastfolie som ska säljas. "Då känner jag att någon mår dåligt" ^^
Och låten var inte helt fel ^^

pusshej