lördag 22 november 2008

U know that I can use somebody!

Haj!
Jadå, jag var ju på bio med Siri. Vi såg på Twilight. And I sort of died, several times... It was soooo good! Eftersom jag inte har läst boken (böckerna) så kunde jag inte direkt jämföra. Men det var grymt bra, och superDUPER bra filmat!
Det enda negativa jag har att säga om bion i torsdags är att det var massa fjortisar som (omöjligt kan ha varit 15 år!) typ grät för att de inte "kunde få Edward" och som skrek när han kom in i bild och ja, etc.
Men strunt i det, jag och Siri hade kul och det gillar vi. Det var först godis från TastyH och sen pupcurn. Alltså, hälften av popcornen var kvar när filmen var slut och typ allt mitt godis var också kvar. Men mina klasskompisar gjorde processen kort med det resterande godiset dagen därpå, och ja sen var det ju en musikshow som musik o dansettorna på Nic hade gjort. Den var så bra och Mannen var så snygg, satt bara och sa det till Josse och Corre... Senare på fredagen så blev det värsta snön och dk med Siri, det var också skoj, men jag är typ pank nu. Men min väska och resten är ju bara underbar...
På fredagskvällen träffade jag Emma, Felicia och Caroline. Vi kollade på film, som hade varit grymt mycket bättre om de bara hade "tagit bort allt pynt", som min sv. lärare skulle ha sagt.

Idag så var det ju öppet hus och jag o Corre såg musik-showen igen. Det är så jävla bra! Jag rös hela tiden, grymt bra jobbat! Så... nu lyssnar jag på "getting away with murder"- papa roach. Så bra! Fast jag måste säga att den var bättre när musikettorna framförde den!
Efter showen stack vi tillbaka o Cornelia målade klart sin bild till vårt projekt, hon är skitduktig! Då kom Jesper och Jenny och sen stack jag hem till dem och åt lussekatter - "lucia bullar" enligt stoffe o jeppe eftersom "det är fan inte några katter, och 'lusse' är typ slang som 'serru' och 'asså' och det är fult fan!".
Sen drog jag hemåt och slaggade o nu är jag här.
Jag, mamma och pappa satt precis och pratade om att man dödar flickbebisar i Kina eftersom de kostar mer och att vi tkr att det är förjävligt och att det är typ en kinesisk kvinna på fem män, eller liknande.

Nu ska jag röra på mig, Sirius har dessutom undrat vart mitt inlägg har tagit vägen, haha!
LAAAAAAAAAOUH! (Hannas konstiga ljud! Feel it!) / <3>

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, jag gillade ditt godis<3
tackar för credden :) bilden e klar nu<3

haha, jag lyssnar oxå på "getting away with murder" :$ :D

skriv mer kvinna!