måndag 3 november 2008

Sevy?

Okej, jag svimmar.
Jag har nu försökt att lägga in videos här, det går såsär bra = det går inte alls!
Sofie har försökt hjälpa mig, men det lyckas inte! ARghHh! Jag vet inte hur detta i-landsproblem av Guds nåde ska lösas, men lösas ska det!
Jag måste bara skriva detta; igår kväll fick jag ett sms av Corre, hon skrev :" Hanna! Vi ska ses i skolan imon! Vad R O L I G T:D Vad gör du? Aah!"
Hon är speciell, and I like it! Jag gillar att det står att "vi ska ses" oavsett om jag ville det eller inte.
Senare i morse, när jag inte var på esO(estetisk orientering). Så fick jag följande sms av Cörre (igen!); " Hannaaaaaaaaaaaaaaa! Det är din ande som talar eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Sluta lata dig o kom till skolan! :) "
Som sagt, hon är speciell men hon får mig att skratta varje dag!
Hon gav mig tre sillar idag också, hon vill bli ko!
Nej, nu ska jag pysa!

Inga kommentarer: