måndag 17 november 2008

Skalla Hamlet, for real!

"När Corre var liten var hon duktig på att rita, nu är Corre flippad, men bra på att rita..."
Helskön alltså! Trion ftw!
Dropp in imorgon, helvete och fan. Ola är helt störd i huvudet, ska vara värsta miljöförebilden men kör sportbil (!) och har Puma glasögon. Ursäkta men; VEM FAN HAR PUMA BRILLOR?
Jaja, imorgon kommer jag vara Hanna den Ödmjuka, vilket jag tror kommer att gå sådär bra. Meeeeen, det löser sig hoppas jag.

"Remember, remember the fifth of November. The gunpowder, treason and plot. I know for no reason why the gunpowder treason should ever be forgot." - V

Alltså, jaja. Jag vet inte riktigt. Jag hann i tid till skolan i morse i alla fall och det är alltid något! Och jag klippte min lugg precis, det blev lite kort men jag överlever! Snart är det bio med Sirius, det kommer att bli fett nice!

"Everything has its time and everything ends" - The Doctor

"The people should not be afraid of their goverments, the goverments should be afraid of their people" - V

Ja, jag lyssnar på klassisk musik från "V för Vendetta", Overture av Tchaikovsky. Det är nördigt, jag vet, men sinnessjukt bra! Herregud var jag är nördig, men så går det!
Jag vill hitta på ngt med mina forna vänner i helgen, vi får se vad vi hittar på. Kanske att det blir fest hos någon, då ska jag i alla fall inte gå i en hal trappa i raggsockar när man är lite på lyset. Det gick ju inte så bra förra gången direkt, tackar Dan för att han tog tag i mina brallor och tacka mig själv för att jag i alla fall hade vett nog att klänga mig fast i några "brädor".
Nu ska jag pysa, see ya!
/ Hannush

Inga kommentarer: