tisdag 23 juni 2009

bonta-kun


Det är varmt ute och äntligen känns det som om sommaren har kommit hit, på riktigt.
Jag ska följa med pappa till mammas koloni för att fika med mammut, sen är det jobb till 20 och grilla på gröningen efter det. Sommar, som sagt. Jordgubbar och sådant.

För inte så många dagar sen hängde jag lite med Carro- Caroline. Vi såg på film, Eragorn eller hur det stavas, vi hade kul. Filmen var ju ganska dålig, snygga snubbar fanns det inte många och handlingen var väl sådär, filmen var sövande. Han räddar henne - TADAAAAA, men det blev inte TADAAA utan mer; aha! Han har nu räddat henne, vad bra.
Jag kan inte förklara det bättre nu, jag har precis vaknat, typ. I alla fall så när det var ca 20min kvar av filmen så börjar det hacka och vi kan inte se mer, LOL!
Men det var skitkul, filmen var lite fail och jag gillar det, jag gillar ju carro också :D
Ha det gott, nu ska jag skölja ur min hårinpackning och fixa till mig lite för jobbet.
/ H

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå inte snygga snubbar? :O /annika

knorr sa...

slutet e ju coolast, när han rider på saphire!