måndag 22 juni 2009

Det är SÅ jävla bra.



Alltså, nej nej nej nej nej nej. Det är ju bara WAY pinsamt! Sousuke skämmer ut sig gång på gång på gång, och han fattar inte ens att han gör fel, lol detta är så BÄST!

Alltså, Full metal panic! Fumoffu är så jävla roligt, ingen fattar något, jag vet men WTF?! Titta på serien. Youtube har alla avsnitt, alltså, jag klarar inte det här. Det är som när folk kommer till Idol och sjunger så jävla dåligt; man vill se det, skratta och samtidigt gråta för att det är så dåligt och för att de skämmer ut sig. Outhärdligt alltså, men man måste se.

Kort och gott; Kaname Chidori är en japansk 17åring som har genomgått ngt experiment så folk vill utnyttja henne och göra ohumana tester på henne, hon blir skyddad av Sousuke som har varit soldat sen han var typ 7år. Han vet inget om ett normalt liv, hela hans liv har bara handlat om krig/krigsstrategier och liknande. Nu går han i samma skola som Chidori, och försöker smälta in men misslyckas, han tror alltid att någon ska döda Chidori så allt failar ganska hårt.

Hans chef Tessa är också 17 och är ett typ "Geni", hon är kapten på en ubåt och har typ "hög rang", hon är kär i Sousuke och nu har hon flyttat till deras (Chidori's och Sousuke's skola) för 2 veckor. Chidori gillar ju Sousuke och han gillar väl henne lite, fast han FATTAR INTE VAD det är för känsla... Så bra EQ har han.

Så ja, alltså så "slås" både Chidori och Tessa om honom fast han fattar inte det. typ. Skit samma, det är skitkul!
och btw; Sousuke har inte sovit på 3 nätter och är helt ensam om att skydda både Tessa och Chidori samt; han är paranoid. Och han tappar aldrig humöret. Nu är han slutkörd. Och det är galet roligt...(Jag är en ond, OND människa!)
I like!
Det är så jävla bra, jag tror jag dog lite där...
Det är så bra, man blir ju lite retarderad av det, dock :D

Men hey! Nu är det sommarlov och jag jobbar i morgon, sen blir det grill med schysst folk och det känns jävligt bra!
/H

2 kommentarer:

Du vet förmodligen vem ^^ sa...

Du är besatt av en anime! Bra!
Du är dock besatt av en jävligt dålig anime! Dåligt!

Hannushka sa...

är det sina? lol. men jag har inte sett ngnannan serie så wtf liksom! sluta klaga och ge mig ett tips!