måndag 22 juni 2009

Chidori :D

Tja!
Igår hade jag fedt med skoj, men innan det roliga kom så var det typ så att jag stack ut och sprang, skulle träffa Emelie sen men det blev lite mischmasch med det. Så jag tittade mer på Full Metal Panic! (fast nu på "fumoffu") och så, sen bestämde jag med Dan och Có att vi skulle grilla, så det blev City Gross och sen hämtade jag Emma. Det var trevligt iaf, kvällen slutade med att jag, Emma, Dan, Attila, Kimme och Tom stack ner till Råå vid 23tiden och jag, emma, dan och Tom badade, det var inte så jävla kallt som jag trodde, och det var kul. Tom = sjöjungfru, lol!
Senare stack vi till Statiol (sällan jag är där?!) och åt lite. Sen pös jag och Emma hem och jag sov dåligt på natten, men det var fedt kul iaf!

Jag har lovat Emma att lägga in en video på FMP (full metal panic!) och det ska jag.


Enjoy!

1 kommentar:

Emma sa...

Ja det med sjöjungfrun var skitkul xD- love it. Jag tycker vi får ta såna spontana kvällsdopp oftare. Riktigt kul.

Btw. Full Metal Panic var bra :D <3