lördag 27 juni 2009

Idag.

- Ni snackar jävligt avslappnat om depression...

Jag är numer fullt medveten om att det är cirkus noll personer som fattar allt jag skriver om. Ni vet det här med att lämna olika delar av sig själv till olika personer, skämtar med X, snackar killar och sex med X snackar om mitt innersta med X.
Sina, Faraz och Joakim vet mycket om Full metal panic! och Emma o Anna har sett lite, så de fattar lite när jag bara vrål-skriver om hur spexig Sagara är.
Emelie och jag kan sitta o bara; "men Liam Nesson är så snygg! och han i den filmen, och ja du vet han..." medans jag och Carro kan gå ut och gå och diskutera livet och kärlek samt hålla på att "fjolla ner oss".
Så, det är väldigt få människor som nog fattar allt jag skriver om, men det är å andra sidan ju inte så farligt.
Idag var jag på fest humör, alltså på kvällen; när jag jobbade (11-16) så hade jag så mycket magknip eller vad det nu var, att jag nästan grät. Men sen när jag åkte in till stan för att hänga med Annika, Vicky, Corre, Emelie och Rebecca på gröningen och grilla så var jag pepp på fest. Det gick ju sådär. Vi grillade, kastade mellows och Rebeccas mamma satt i buskarna eller var i en poké-boll och vi hade krig och kastades mellows på varandra. Det var trevligt. Sen stack Becca till en park (LODIS! :D) och Annika hade åkt till Påarp, jag o Emelie ville inte hem och Corre kollade på mobilerna. Emelie o jag ville se på bio (klockan var typ 21:30) och då gick Vicky o corre någonannanstans. Vi däremot satte oss i stadsparken o chillade, sf hade stängt och vi satt på GA och väntade på bussen. När vi kom till Råå så skulle E vänta på sin buss och vi pratade om Stacie, allas låtsasvän.
Sen cyllade jag hem och jag stinker grillrök. Det är INTE nice!
Som sagt, festandet gick ju lite åt helvete, men jag vill på en sån stor fest, inte bara en med typ 7 pers och man känner alla så jävla väl.

SES!

(Lyssna på texten!)

p.s- Guns don't kill people, I kill people; with guns.
/ Hanna

Inga kommentarer: