lördag 13 juni 2009

HAY.

Hej.
Jag skulle vilja börja mitt inlägg med att säga att Sina är en av världens bästa människor för tillfället. Han lyssnar/ läser och hjälper mig mer än vad jag tror att han fattar, han skriver inte alltid det jag VILL höra men ofta det jag BEHÖVER höra. Så, när jag snackat med honom ett tag mår jag lite bättre, känner mig kanske lite dummare och jag bättrar mig. Det var typ det jag ville säga om Sina, en snubbe som ibland är helt störd o sjuk i huvudet med fucked up humor men som också är en helt underbar snubbe. Han är spexig och schysst, I like.
Alla behöver en Sina i sitt liv.

Skiftar ämne i takt med humör...
Jag har börjat titta på Full Metal Panic! (en anime-serie) tack vare Faraz, känns ganska bra, jag sitter och garvar. Jag är lite såld på det här med anime, och liknande. Alltså, "Det levande slottet", "Laputa" och "Spirited Away" är ju fedt bra! Hayao Miyazaki är "THE SHIET". Typ.

Nu ska jag vänta på att Cornelia svara på mitt sms, så att jag kan andas lite och leta Phoenix- affischer, smell ya'll lajtor..
/H

Inga kommentarer: