måndag 27 juli 2009

byter samtalsämne

Somebody's watching me.

Jag ska snart göra mig helt färdig för att senare vid halv tretiden ta bussen till jobbet, det är en miljon saker som jag hellre skulle vilja göra istället för att jobba. Typ lyssna på Britney Spears, laga mat, slåss, träna, lära mig spanska, påbörja revolutionen etc.
Appropå något helt annat; kärlek är jobbigt, ni vet ju att det mer eller mindre finns någon slags kod om att man inte "får" säga "jag gillar dig" till den man gillar. Jag fattar verkligen inte varför den koden finns, jag känner att jag nämligen inte är så jävla bra på det här med att flörta eftersom snubben i fråga inte verka fatta att jag flörtar med honom.
Men den här koden, den här regeln, jag fattar itne ens varför jag följer den. Antagligen för att jag inte vill bli sårad, man vill inte höra ett; aa, men tyvärr jag är inte intresserad av dig...
>Fuck it.

Mamma och pappa åkte till Kalmar idag för att titta på Anna Odells utställning, är inte det fedt!?

"Cornelia ska filma min rumpa varje dag och varje natt och när jag sover. Jag går in i mitt rum och så ser jag henne utanför mitt fönster bara WÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! " - jag från "filmus un rompus".

Nu ska jag laga mat, vi ses.
/ H

1 kommentar:

Daniel sa...

Angående det här med kärlek och så. Du tror inte killen är blyg kanske?