torsdag 9 juli 2009

she fight for her life.

På riktigt! As In RebekkaMaria är så jävla bra att det är lite läskigt. Jag skulle se henne på S!esta men det blev inte så och så kan man inte ladda ner hennes musik heller (jag har inget nedladdningsprogram på denna datorn) så jag vart lite depp, senare ser jag att min pappa har en skiva med henne! Den nya skivan till och med, jag blir helt överlycklig och lånar den och spelar "Soul to my soul" och "Army of Foxy" riktigt högt och flippdansar. Jag blir så glad av musiken att jag fullständigt ignorerar det faktum att jag dansar som en galning, jag älskar det! Man - läs; jag - blir så fylld av musiken att man tappar bort sig själv och kroppen bara rör sig.

Jag ska jobba idag, och jag hoppas att det inte blir något tjafs med någon kund. De flesta som handlar på mitt jobb är riktigt trevliga, men det finns också riktigt jobbiga människor. Jag förstår verkligen inte varför man är otrevlig mot en kassörska, vad får man ut av det?
Det är ju inte direkt så att jag försöker att jävlas, även fast de har haft en dålig dag så behöver de ju inte ta ut det på mig, eller hur? Jag måste sitta där i 2 timmar (sen har jag rast och får göra något annat ett tag, tack gode gud) och vara konstant trevlig hela tiden, mot alla. Blir någon sur bör jag inte börja argumentera utan bara hålla med, ganska svårt för en som alltid har haft invändningar om något är fel/ om någon behandlas illa.
YEAH.
Jag är så sjukt överlycklig över att jag har världens bästa kollegor, på riktigt, jag har aldrig hört talas om att någon någonsin har haft så bra kollegor som jag har. Jag känner mig trygg med dem och vi "skyddar" varnadra, så när jag har trevliga kunder är mitt jobb det bästa jobbet jag vet (om man pratar med mina vänner om deras jobb).

Vi ses. (p.s- lyssna på den här mannen : http://www.myspace.com/orenlavie )
/ Hanna

Inga kommentarer: