torsdag 30 juli 2009

lodis i hasselhoodet.

Dog av skratt för ett tag sen.
Är inne på en random sida, scrollar ner och ser en annons:
"Analklåda?"

Är det möjligt att INTE skratta? Inte för mig i alla fall.
Jag sitter inne på facebook nu och agerar bonde på Farmville, farligt beroendeframkallande, ska nog baka muffisn snart, jag vet att ni gillar det.
Jag har hängt lite med CarroCaroline idag, vi spelade kort (sällan!), kommer inte ihåg vad det hette. Men det var ganska roligt, även fast jag blev utklassad hela tiden. Jag låg typ 70p minus och så trodde jag att hon skulle knacka (knackar man i bordet så har man typ vunnit) och jag sa "knackar du så slår jag ihjäl dig!" vilket vi hade ganska roligt åt.

Mammut o papput är hemma nu, jag fick en "baka kakor"-bok av dem, random as hell. Men jag blev väldigt glad, det var min första typ kokbok! Sen gillar jag att baka, det gör mig lugn och glad.
Riktigt tråkigt inlägg, fan läs de gamla istället.
Vi ses/H

Inga kommentarer: