söndag 25 november 2007

Att vara eller att inte vara, det är den stora frågan och jag vill ha svar NU, av Dig!

Haha! Livet är bra sjukt, jag fryser.
Nej men så kan det gå när man cyklar i kjol och tunna strumpbyxor till Råå, i ösregn och kyla.
Och sen tar man en tur och kollar på vad som känns som en alltför tidig julskyltning (fortfarande i ösregn) och sen någon timme senare så åker man hem. Eller ursäkta mig, man cyklar hem...
Men det är ändå rätt mysigt att komma hem och vara sådär dyngsur inpå kroppen. Man tar på sig slapp-kläder och sätter sig vid datorn och ( i mitt fall) spelar seafight och väntar på att värmen ska komma tillbaka...

Nej, nu får jag ta mig i kragen ( haha, har ingen men ok) och kolla på film... Ha det Super. / Hilde´
btw, jag är ca 5 år på bilden... Och jag skulle aldrig få för mig att ta på mig ngt rosa i dagens läge.../Hilde

Inga kommentarer: