måndag 5 november 2007

What have you done to me?

Okej, nu är det såhär att jag har tillbringat hela helgen med 17 svenskar och 13 danskar. Jippie vad kul vi hade! Och det är sant, danskarna kom från Randers, Jylland.
Tänker inte berätta vad vi gjorde, bara att vi är med i Helsingborgs Dagblad (read it and weap). Jag var med där i söndags gånger 2, i och med att jag praoadeHD. Och min bror J var med i fredags. Fy fan vad vi är sexiga, Haha!

Idag hade vi jättekul i skolan, kändes bra att träffa gänget efter 3 veckor utan dem, mer eller mindre. Och jag börjar verkligen gilla draman, vi skulle gestalta en händelse från vår prao. Jag, ms E och mr S gjorde en sketch från min prao, Mystiska M slår till igen, åh nej! Inte glasstruten, AAAAAAAH!!!
Så sjukt kul det var.

Nej men så kan det gå, jag är fortfarande trött. På lägret sov jag totalt (på två nätter) ca 5 timmar! Och för mig är det lite, jag vet inte om det är så för andra jobbiga alltid-vaken-människor. Men men, jag ska till tandläkaren i morgon, i Malmö, sällan.
Så jag får hoppa över gympan, men det är ju så sjukt typiskt att vi ska ha spinning då. jag vill ju testa, men jag kan ju vara med på torsdag, då ska vi simma. Hoppas bara att det inte är på tid, jag simmar ju inte alien-snabbt. Men det kan bli riktigt kul!

Vi har sett på Al Gores : En obekväm sanning.
Den var rätt bra, problemet är bara att vi (elever och lärare) inte kommer att ändra på oss, de kommer fortfarande köra omkring i deras stora Volvos som spyr ut avgaser och inte kommer de flesta (som inte redan gör det) att börja sopsortera eller sluta använda palmolja ändra på något. Vi kommer bara sitta och tänka att vi i alla fall har gjort något genom att titta på den, filmen alltså.

Min ena Mp3 hörlurar funkar inte, vad ska jag göra?! Ett i-landsproblem.
Har försökt att sprida ett meddelande idag. Det gick inte så bra, för få som visar intresse för omvärlden.

skickade ett mess till ******, ett sånt "vill du veta hur du kysser-liknade"-nummer. Och fick tillbaka: " Vilt och bitande: Det blir hetsigt, men roligt! Du är lite dryg, men gillar honom. Mycket prat och lite handling." Så sjukt, jag och ms O skrattade åt det i en kvart!
Nej, nu ska jag dra, är skyldig ms O och ms A pengar. Haha! Ha det godt!
/ Hanna! HANNA!!!!!

Inga kommentarer: