torsdag 22 november 2007

Något som vi inte ska diskutera

Precis.
Igår var inte en bra dag, jag mådde verkligen inte bra. Tog alvedon och hade fortf. ont i huvudet... Spydde på kvällen.. Det enda bra med igår var väl att Heroes var på TV:n och att jag snackade med ms C.
Men men, så kan det gå. Idag har det varit mycket bättre. Hade redovisning på SO:n och det var inte så sjukt pinsamt som jag antog, man antar alltid det värsta.. Men det gick faktiskt bra, vet inte om läraren tyckte det. Men det verkade så, hoppas hoppas!!

Nu kan jag ju lugnt säga att jag är fast i Heroes, jag älskar det!
Det är så jävla bäst, helt sjukt!
Gymnastik idag, volleyboll. Snart ska vi spela mot lärarna, and we're going to kick some teatchers butt! Haha! Kanske inte.. De är ju skitbra!
Våra lärare är faktiskt väldigt duktiga i sport!
I morgon har vi slöjd, vill göra klart min "danska skolväska"..
Shit pommes vad opersonlig denna blogg blev helt plötsligt, jag skriver bara trams nu..

Jag hatar morgnar! När det är skola i alla fall, nej annars också. När det är skola så ringer min klocka 06.50. Jag ställer om den så att jag kan sov i 10 minuter till. Sen ringer den igen och man får den stor lust att kasta mobilen ( min " klocka ") in i väggen. Sätter mig upp i sängen och upptäcker att det var jättekallt utanför mitt varma täcke. Sitter så (invirad i täcket, totalt borta) i 10 minuter och kommer på att det är skola och att jag bör skynda mig, går fram till spegeln, mumlar " jävla hår, nu måste jag platta det igen, har inte tid ". Ser ut som Einstein i håret på morgonen, by the way.
Och sen pallar man sig ner och börjar duka fram frulle, tar ut Tilda(katten som sagt). Och i och med att hon vill kela i ca 10 minuter (annars springer hon runt benen och man håller på att ramla!) så har man ännu mindre tid.
kutar till skolan 07.57 och kommer 5 min försent, alltid samma sak. Kan inte snabba mig.
Man borde ju vara lite mer vaken, jag har ju gått upp samma tid i ca 8 år... :D

Nej nej, nu ska jag dra, see ya!

Inga kommentarer: