måndag 19 november 2007

You're the Bullets for the Gun

Hell yeah!
Helgen har varit full av .... ingenting. Haha! Jag var på Flax i fredags och kom en timme försent (01.00) hem. Mama wasn't happy, but that I can understand.
Har mer eller mindre tillbringat hela helgen görandes två saker nämligen att göra hemska läxor ( they would take over the world if I hadn't done them) och kollat på Heroes avsnitten som jag har missat ( hela början = 13 avsnitt) som underbara Mrs G har spelat in åt mig. Blev helt förälskad i serien when I first layed my eyes on it! Men för det mesta har det varit läxor.

Jag har haft en låt i huvudet hela dagen idag, sorry guys om jag har gjort er galna med mitt falska nynnande.
Nej, men jag har haft kul idag i skolan, vad lite djup med Ms O, Ms M och Ms E. Ms M skrek åt mig att jag "fanimej ska gå på media på filborna, du kommer att bli stor"- som vi skrattade. Men allvarligt talat, det här med gymnasiet skrämmer mig. Valdagen kommer närmare och närmare... Jag börjar bli mer osäker på att mina tankar om valet (till gymnasium) är de rätta.

What to do?! What to do?! Tilda (min katt) är på jakthumör igen
Hösten har verkligen kommit hit nu..
Private - My secret lover ( den låten som idag har naglat sig fast i min hjärna)...
Nej, nu har jag inte tid med detta, matteläxorna väntar ( jag HATAR matte!) / Gud vad kul man kan ha det här på Jorden!

Inga kommentarer: