torsdag 8 november 2007

ShePointedTheGunToHisHead,SheSaid "NoMore" AndPulledTheTrigger.BloodStainsOnTheWall.SheWalkedAway

Jag älskar min klass. Jag kommer att sakna dem, allihopa. Även dem jag inte har något gemensamt med, en liten saknad. En vit liten sten i magen. Vi är så jävla bäst! 9b for the win!
Kommer ihåg på Kullen-lägret med klassen. Jag, ms O, ms M och ms E badade i gyttja (mer eller mindre). Det var inte nice, men vi hade så sjukt kul!
Jag är förkyld. Det är inte nice, men det tror jag inte att någon tycker att det är. Så man har varit som en trött isbjörn idag.
Har bråkat med en idiot på youtube.com
Har fått en klipptid, blir nervös. Har världens fulaste utväxt nu. Grattis, och min naturliga hårfärg är ju inte så vacker. Mer åt det råttfärgade hållet. MMMMMmmmm, grrrr.
Not.
Missade halva Heroes igår, inte så kul. Men jag fattar ju ändå inte så mycket i och med att jag inte har sett det 10 första avsnitten. Så man får väl vänta tills det kommer ut på box.
Pgar Seafight. Jag är så sjukt dålig på det att det inte är sant. Och så fattar jag inte "data-språk".
Så det hela leder till att vartannat ord jag skrivet på chaten är "va?", inte så intelligent kanske...
Gick in på tjuvlyssnat.se och läste en hel del roliga/konstiga saker.
nu ska jag sluta. ses. /hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

vi har inte mer drama dock :'( sista gången var det med prao uppvisningen, från och med nu är det svenska där istället :/