onsdag 23 april 2008

There's a war on drugs.

Tilda i min säng^^ Bäddat, jag vet. Haha! Men hon är söt i alla fall.
Kriget mot kommunismen har ersatts med kriget på terrorism, USA, världens enda supermakt. Tyvärr. Jävla kräk. (En liten sida som jag knappt har kollat på...http://www.fuckyoubush.com/, bra låt i alla fall.) En rolig sak ang. kriget, såg ni på Parlamentet i söndags?
När Johan Glans (som ÄR BÄST!) sa: "Men fattar ni inte, det är ju nu vi ska invadera USA? Nu väntar de sig det minst av allt! Det kommer att bli förvånade och bara: ja men ni har ju haft fred i Sverige i över 100år, UNTIL NOW MOTHER FUCKER!"
Så klockad!
-----
Jaha, nu var man fru igen.
Gift med ett helvet som stigit upp från Din Kusin, låter jävligt sjukt och nice vettu.
Herregud vad alla är på pissigt humör på msn. Fan ni får mig på dåligt humör också, ta det lugnt! Jag bara undrade vad för slags frågor det var på nationella provet, herreguuuuuud. Chilla!
-----
Jag skrev denna text utan att egentligen vara medveten om vad jag skrev, det blev sjukt. Men jag skriver det här ändå..

"Oh darling.
I've stop knowing.
I'm sitting, waiting, smoking on your bed. Know you don't like me smoking in your apartment.
Too bad. For you.
Am I too bad for you?
Too much?
Sitting on your bed, writing.
And smoking. But hey, look. I added 'writing'. you do like that, huh?
Almost naked.
In your head anyway.
Dirty? Let's get? No, I don't want to.
What?!
Ok, I said: Let's get?
And I said: No, I don't want to.
Yes, I know you said that. But you're a bloody man. You should be obsessed with the thought of getting me naked. Am I wrong?
Why do you nood? Stop nooding your head!
Oh no, don't give me that grin. DON'T. YOU KNOW I HATE IT!
Hehe, I know you hate it darrrrrling, that's why I do it.
Do you see me give you this awful grin, you suck at sucking honey.
Haha!HA! HA! You SUCK! HA! HA! You're SO UGLY! HA! HA!
What? Haha! Eh, honey I'm just...
- SHUT UP!
Honey I was just kidding! Put it down!
I SAID: SHUT THE HELL UP!
I'm sorry, it was just a joke! It was just a jo (PANG!)
Phew, now he's bloody quiet.
But it's blood everywhere, oh my God, is that a part of his brain? On the zink? Uak! Nasty, but hey, what do I know? Maybe jerks are good to eat? Maybe not.
Should I have a taste? He's dead now anyway. It's not like he gives a shit.
Mnja, not that good, needs some flavour.
Stains everywhere, eh. It actually looks quite good. Art.
Yes, my dead stupid boyfriend is now art in his own apartment.
Bloody hell, that's a new one.
This day just went wrong.
So wrong."
- Hanna H.I Andersson.

Okej, sjukare än väntat? Antar att det är ett "ja", i alla fall så vill jag än en gång poängtera att jag inte var s k medveten om att jag skrev vad jag skrev. Så, det var därför det blev så jävla sjukt. Men jag tycker faktiskt att det blev rätt bra också, och det är nog det sjukaste av det hela. Jag har (i texten) precis skjutit min pojkvän för att han inte ville ha sex med mig och så ser jag att en del av hans hjärna ligger på diskbänken, det enda jag säger efter att jag har ätit hans hjärna är: "needs a bit flavour." och det är ju sjukt i sig ("sjukt" har blivit ett nytt favoritord).

Fick en tröja i onsdags, militärgrön med en stjärna i svart och "CUBA" på bröstet. FETT SNYGG! Mercí brorsan! Han fyllde 22 i onsdags, grattis!
Annnars så har jag tillbringat mestadelen av dagen på youtube, känner att det snart är dags att ladda upp mina egna videos, men ta det steget är svårt. Om inte omöjligt, att lägga ut sig på nätet, det är lite FÖR stort för en nybliven 16åring. Antar friskt att det också är för stort för det flesta andra, oavsett ålder. Jag tänkte lägga upp en video på mina polare först, när de garvar och har sig, men det känns ju inte precis snällare. Räcker det inte med att vi har det här "storebror ser dig"- samhället idag? Där folk känner sig visuellt våldtagna så fort de åker tunnelbana. Herregud vart är vi på väg?
Ett steg i rätt rikting (känner att jag börjar byta ämne rätt groteskt med struntar i det) är ju i alla fall att sjuksyrrorna går ut i strejk. STOLT!!!! Även fast jag inte är sjuksyrra, ni har stödet fan! Det är häftigt att de går ut i strejk, hoppas bara de inte tar vilken skit som helst. Rätt ska vara rätt! Det känns ju som om man vill sprängas när media skyller på sjuksyrrorna när folk dör, det är ju inte deras fel. Ge dem pengarna så är de på sina jobb i morgon och gör det hela mycket lättare. Men nej, vi "måste" ju ha pengarna så att vi kan göra de rika ÄNNU rikare, sänkta fastighetsskatter. O jaaa, underbart. NOT. Det är ju inte heller någon (journalist alltså) som har stake nog att fråga: "Varför?". Nej ni böjer er och helvete.
Men inte VI, inte VI där jag kommer ifrån. Stödet till sjuksyrrorna finns!

Nej, nu ska jag nog sluta skriva, eller jag vet inte. Jag känner att jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag låter det gå. Bara för den här gången^^ (Tyskland på måndag! See ya FOOLS!) Ciao!
<3/Hanna H.I Andersson

1 kommentar:

Anonym sa...

sorry för det med nationella matte provet, hoppas att johan glans tröstade dig :O!