måndag 4 augusti 2008

Bara onödig tid

Det är underbart att vara pank när det vankas Bakken och två födelsedagar plus en kväll med ms L.R och Doctor Who. Not (läs: NAAAAAT).
Sommaren har övergått till något som liknar höst och allt regn som det innebär. Vädret leder mig mot skolan, den nya som jag snart ska börja på. Nicolai, du kommer att bli mitt nya hem och fristad, hoppas jag i alla fall.

Rickard Wolff sjunger att det sitter en pojke på månen och jag tänker på ansvar.
Ta ditt ansvar och håll koll på dina pengar! var vad mamma sa till mig för inte allt för länge sen. Ärligt talat, jag vill inte tänka på vart mina pengar faktiskt HAR tagit vägen. Misstänker att den billiga chokladen på ICA Maxi är boven, eller att jag helt enkelt har tappat 200kr. Det värsta är väl att ingetdera skulle förvåna mig det minsta och hade jag inte vetat att jag är 16år skulle jag nog tro att jag börjar bli gammal.

Innan jag avslutar vill jag bara gratulera min kompis som fyller 16 år i morgon: FETT GRATTIS! Du är underbar, kram!
/ Hanna

Inga kommentarer: