lördag 23 augusti 2008

School Uniforms

När jag vaknade klocka tre i dag mådde jag inte ballerina, hade jag varit på en fest igår hade jag kunnat skylla på baksmälla, nu kunde jag inte det. I heller kunde jag skylla på att jag lade mig sent, eller att jag var sjuk. Nej, jag kände mig svimfärdig för att.. jag vet inte. Antagligen för att jag har varit spänd hela veckan och inte har sovit så bra på grund av nervositet. Antar att en del av det släppte under natten, jag sov som en gris.
Ms C. B-M kom hit och vi snackade lite och testade vår "magkänsla" eller om vi var typ synska. Det var vi väl?

Angående skolan och vad jag känner om den/min klass så har jag blivit peppad och känner nu att jag faktiskt inte ska vara så depp, man lär känna folk efter hand. Om två veckor, då kan jag börja snacka om byte inte innan. Och nu ska jag tänka på ngt annat.... nämligen Secret Smile(som jag tvingar min bästa vän att se genom youtube!).
Fuck yeah! Nu måste jag dra och läsa den boken (har redan sett serien men jaja)... Älskar stadsbiblioteket!

Men tack för givande pepptalk och att ni lyssnar på mig när jag är som virrigast och helt borta i pallet. Inte alla getter på taket jämnt men I'll survive!

Ja, nu ska jag snacka med Rebecca från Scottland (som också är doctor who nörd, mer än mig if possible!), See ya lads!/ Hanna

Inga kommentarer: