fredag 15 augusti 2008

Flitig jävel

En smärre katastrof inträffade precis, min tröja gick sönder ungefär samtidigt som en knapp föll av från min bakficka.
Mitt kök (kul att jag skriver att det är mitt kök) luktar varken parfym eller öl och det är underbart, jag känner inte längre att jag vill spy så fort jag kommer in dit.
Igår åkte jag och Ms J. L in till stan vid nio tiden och gick runt i ett rätt dött city. När vi passerade Ångfärjan såg vi två skejtare och inledde ett mystiskt samtal. När vi skulle gå ropade jag att "vi kanske ses på Nic, ni får gärna komma dit!" En av dem svarade, antingen " Ja, om ni vill ha kul!" eller " Ja om ni vill ha kuk!". Jag och Ms J. L var båda lite tveksamma om vi verkligen VILLE veta vad det var han sa. Jag funderar fortfarande på vilket av det det var, jag kan helt enkelt inte släppa det. Jag har i alla fall släppt " I'd come into that mouth" vid det här laget. Sen tänker jag på om jag och Ms J. L hade gått tillbaka och frågat vad han sa, om han hade sagt " Ja om ni vill ha kuk", vad fan hade vi gjort då? Jag har ingen aning vad hon hade velat göra men jag hade velat smälla till honom. Men jag är inte så säker på om jag hade vågat det när klockan är tio och det är jävligt tomt ute förutom de två killarna i 20års åldern och vi.
Nu är det ännu svårare att släppa det hela.
/ Hanna

Inga kommentarer: